מה אומרים הלקוחות

אורין

מנהלת לשכה

הגעתי לניהול דרך האינסטגרם לקווצינג אישי לפרזנטציות והצגת מצגת בלימודים. טניה עזרה לי מקצועית וכיוונה אותי בדיוק איך כדאי לבצע את הדברים. וסיכמה איתי את כל מה שעברנו עליו והכל ברוח טובה.
תודה רבה
אורין

נופית סנקר

ניהול לוגיסטיקה

אני עוקבת אדוקה של טניה באינסטגרם. כל התוכן שהיא מעלה כל כך מקצועי, מדוייק ופוגע במטרה. היא מעלה המון מידע חשוב שיש לו המון ערך באופן חינמי, מידע שעבורו משלמים המון כסף! ממליצה לקרוא את כל הפוסטים שלה. כבר רכשתי שלושה תכנים שלה: תקשורת אסרטיבית, סגנונות תקשורת וחוברת הדרכה להכנת פרזנטציה. אני אומרת לכם במחירים האלה אני פשוט רוכשת כל תוכן שהיא מייצרת. מעבר למענה המדהים שלה, האיכפתיות, הדרך שהיא מסבירה את החומר שהוא מדוייק ונורא עינייני ומעניין, היא תמיד מחייכת, קשובה ורוצה לעזור כמה שיותר.
התוכן של טניה עוזר לי ביום יום בעבודה בהתמודדת עם קולגות ובכלל אנשים כי אני בדרך כלל מאוד נחמדה ועוזרת כמעט לכל מי שפונה אליי, בוובניר תקשורת אסרטיבית למדתי איך לענות בצורה מנומסת לאנשים כדי שיבינו את העמדה שלי וגם כדי שהעבודה שלי בעצמי לא תפגע ושהם יתאימו את עצמם לו"ז שלי ולא להפך.
בוובניר סגנונות תקשורת למדתי על סוגי האופי של אנשים בעבודה וקיבלתי טיפים איך לתקשר עם כל אחד מהם בצורה הכי נכונה בהתאם לאופי שלהם.
אני לא מכינה עדיין מצגות בעבודה ולא עושה פרזנטציה אבל בגלל שאני יודעת שהתוכן שטניה מעלה הוא מקצועי ומדויק רכשתי אותו כדי שיהיה לי לשימוש עתידי.
ממליצה בחום על התכנים שטניה מעבירה. מבטיחה לכם שהערך שתקבלו יהיה שווה פי כמה וכמה מהעלות שתשלמו!

אורטל ינוביץ

מנהלת סיעוד פנימית ד, ב"ח העמק

למדתי המון ונהנתי מכל רגע. הרגשתי שגיליתי את אמריקה! זה מתחיל מהצגה עצמית, יצירת עניין, שיתוף קהל ועוד. תוכן היה מעניין, מלמד ועם הרבה תרגול.
מומלץ לכל מנהל מחלקה, ניהול רחבי.

טובה לוי

סמנכ"ל כספים

רציתי להתמקצע ולהשתפר בהכנת פרזנטציות מענינות ואפקטיביות.
כמנהלת אני עורכת פרזנטציות בנושאים שונים,
והיה חשוב לי ללמוד איך לעשות את זה בצורה מובנית ויחד עם זאת מענינת.
המדריך מאוד מובנה ומעשי ונותן תבנית ברורה וכלים פרקטיים שצריך רק לבצע.
אני יכולה היום לקחת כמעט כל נושא ולהלביש אותו על הפורמט שטניה מציעה ולהפוך אותו לאטרקטיבי.

לטניה -רשמתי 4 כוכבים, מכיון שמה שהיה עושה אותו מושלם-
זה תוספת המאמר על הפיכת נתונים מספריים ופרזנטציות מספריות למענינות ולאפקטיביות.
וכן טיפים למצגת עצמה (כמו "הטיפים למציגים" שקיים היום)

תהל אזולאי

בעלת סוכנות דיגיטל

רציתי לעבוד על התקשורת, שיחות עם לקוחות וקולגות בעיקר איך לשדר יותר בטחון ולהשתפר בשיחות מכירה השיחה מאוד עזרה לי להבין דברים אחרת - איך אני צריכה להיות נוכחת ולדבר כדי שזה יעבוד טוב יותר ובנוסף מה שהכי עזר לי זה שלא דיברנו בתיאוריות אלא ניסינו באותו רגע ותרגלנו הצלחתי לסגור יותר וזה הדבר הכי טוב 😊

ד"ר הראל איתם

ב"ח העמק

טניה, תודה על החוויה ללמוד איתך וממך בסדנת פרזנטציה.
ברגע הראשון היה לי קצת חשש כי זה הרי לא טריוויאלי ללמוד פרזנטציה עם מישהי שהעברית כנראה לא שפת האם שלה, אבל תוך כמה דקות הבנתי שעומדת מולי מקצוענית!
לאורך המפגשים היית מאוד מדוייקת ונעימה. נתת לנו להתנסות בעצמנו מתוך המחשבה שרק ככה משתפרים ולאחר כל הצגה ידעת לתת את הטיפים הנכונים בחן והקשבה. כמנהלים אנו נצרכים לעיתים קרובות להציג לפני קהל והסדנה תרמה לי רבות.

נירה קרת

מרכז הרפואי העמק

תודה רבה על הסדנא המצויינת והמלמדת שהעברת באוירה טובה ונעימה.
באתי עם ציפיות נמוכות, סקפטית אבל כל שעה למדתי דברים חדשים ונוכחתי לדעת שמה שחשבתי ועשיתי עד היום לא היה נכון.
קיבלתי ממך כלים רבים, ביטחון ותוכניות לעתיד במצגות הבאות. תודה רבה על הכל ואני מקווה שנתראה בסדנת המשך.
בהערכה רבה

הדס מלכה

מנהלת תיקי לקוחות

1. הייתי רוצה לייעל את הביטחון בהגשת פרזנטציה, כשמעמידים אותי לדבר בפני קהל ללא הכנה מוקדמת, לתפוס ביטחון מול אנשים "חשובים" ולא לאבד את העוגן המקצועי בשיח

2. הטיפים עוזרים למקד את השיחה, להיות ברור, לנקות את הרעשים של רושם וההתעסקות במה יחשבו או יגידו ולהתמקד בערך המקצועי שעליי לתת.

3. ההדרכה הכי טובה שפגשתי אי פעם, ממוקדת, מקצועית, נעימה כל כך להבנה! מערכיה את ההשקעה והזכות לקבל כל כך הרבה תוכן מדויק!!

ורה פופקו

מהנדסת מחשבים

1. רציתי להרחיב את הידע המעשי בנושא תקשורת ע"י קבלת הנחיה מסודרת מפי מומחית בתחום. 2. טניה הציגה את סיגנונות התקשורת העיקריים ואת האפשרוית לאינטרקציה מיטבית עם כל אחד. זיהיתי בקלות את עצמי ואת הקולגות בעבודה. אני בטוחה שאוכל לשפר את שיטוף הפעולה עם כל אחד במידה מסוימת עם הכלים שרכשתי. 3. דף העבודה שטניה שלחה לפני הוובינר נתן מבוא מצוין והכין לנושא. אחרי זה שימש לעוד עבודה אינטרקטיבית בסיום עם קבלת חוות דעת מיידית על סיגנון התקשורת של כל אחד מהמשתתפים

פנינה סבאג

מנהלת סיעוד, העמק

לומדים איך להעביר מסר באופן מדוייק וברור, התכנים מעניינים והועברו דרך פעילות חוויתית תוך מענה ורגישות לכל משתתף. ממליצה מאוד על הסדנת פרזנטציה לכל איש מקצוע שבשגרת העבודה שלו מעביר מסרים ומידע ומעוניין להצליח.

יפעת רובננקו

אחות מיילדת MBA CNM

טניה יקרה, נפגשנו כדי שתסייעי לי לדייק את המסרים שאני רוצה להעביר. בראשי היה בליל של משפטים, ידעתי מה אני רוצה לאמר, לא ידעתי איך להעביר בצורה ברורה שתגרום לקהל שלי להקשיב .
כמו מטא קסם , ב 3 פגישות, עשית לי סדר בבלאגן. לימדת אותי מבנה נכון של הרצאה, היכן לשאול שאלה ולייצר הפסקה מתודית והיכן לדבר ברצף ממה להתחיל וכיצד לסיים, דייקת דיקציה ונתת לי כלים שישמשו אותי בכל הרצאה שאתן.
אני מודה לך מאוד על התהליך שעברתי איתך וממליצה לכל מי שרוצה להגיע להרצאה רגוע/ה, להיעזר בכלים שאת נותנת

עידית טייבי

נציגת שירות

מתוקף עבודתי כנציגת שירות אני צריכה לתפקד בסביבה לחוצה במיוחד: מצד אחד טלפונים מלקוחות שלא "הכי רגועים"... ומצד שני עומס במשרד עצמו. אני עצמי טיפוס מאד "מרצה", לא עומדת על שלי ולא טיפוס של אנשים בכללי כי אני יותר מדי רגישה וחושבת מאשר זורמת, אז הייתי מסתבכת והתקשורת היתה לא טובה בעיני עם הלקוחות ועם האחראיות עלי שלא תמיד הבינו אותה.
המצב הזה חייב אותי לחשוב איך להשתפר ביחסים עם הזולת ולכן כשקיבלתי מייל עם פרסום להרצאה שלך על סגנונות תקשורת ישר התעניינתי, התיאור היה מרתק ואמרתי לעצמי שאני פשוט חייבת את זה, ממש חיכיתי לזה.
ההרצאה עצמה היתה מרתקת, גיליתי שם המון על עצמי ועל אחרים, לקחתי המון תובנות שהם פשוט מנחות אותי איך לנהוג עם אנשים. אם לדוגמה התגובה שלי לפני כן ללקוח שרוצה לדעת כן/לא בטון נחרץ היתה להתגונן ולחשוב "למה הוא לא יכול להיות קצת יותר נחמד?" "למה הוא נשמע כזה תוקף וחסר סבלנות?", אחרי ההרצאה פשוט שיניתי הסתכלות, הבנתי שמדובר בסוג אנשים ש"ככה הם". אין טעם להכריע מי הרע/טוב בסיפור כי אין רעים, ובמקום לדבוק במחשבה ש"תהיי סבלנית, תדברי לאט וברור שיבינו, שירותיות", התחלתי בדיוק להפך- לשקף את הסגנון שלהם- הבנתי שהם רוצים "תכלס", אז דיברתי מהר, נטו מידע, ובהרבה יותר אסרטיביות וסמכותיות. הבנתי שהם לא רוצים שאני אהיה נחמדה אלא שאהיה יעילה ויוכלו לנתק כמה שיותר מהר.
מה שהכי טוב בעיני בהרצאה הזו היא שהיא קצרה, קלילה, מעניינת, לא צריך להתאמץ אפילו כדי להקשיב ולרצות ליישם. זה פוגע אותך בכל מקום בחיים ואם התקשורת הבינאישית באמת מפריעה למישהו כמו שהיא מפריעה לי ואכן יש רצון/ צורך ממשי (אצלי זה היה ממש מקום העבודה), אז זה כלי שבאמת ממש עוזר.
תודה טניה, זו באמת הזדמנות לומר לך את זה כי לא חושבת שאחרת היית מודעת להשפעה הטובה ששעה-שעתיים של הרצאה חוללו ומחוללות בחיי. תודה!